Sverige - Holland

Sitter just nu och taggar stenhårt till matchen imorgon!! Det känns verkligen som det kan ligga en seger i luften.
Jag hoppas på ungefär samma elva som senast, förutom då Bajrami, där jag hoppas att chippen får plats istället!
I backlinjen tycker jag verkligen att Jonas Olsson ska få chansen bredvid Majsan, han känns mest internationell och han spelar i också i premier leuge där det är hårt och tufft spel liksom Hollands Landslag.

Alltså jag Hoppas att elvan kommer se ut såhär:

                       Isaksson

      Lustig Majsan  Olsson Safari

    Larsson Svensson Wernblom Chippen

                Toivonen/Källström

                        Zlatan

I Toivonen/källström frågan är jag lite kluven, Ska man fortsätta med ett vinnande koncept med Toivonen eller ska man satsa på källström med sin rutin och sin vidriga vänsterfot? hmm.. Jag tror nog att Hamrén ska fortsätta Med det han tror på och Toivonen har faktiskt varit väldigt bra i PSV. Jag tror att vi kommer ha ett radarpar om ett par år när Toivonen pch Zlatan har lärt sig varandra.

Satt och kikade på afonbladets Presskonferans idag och måste säga att våran nya stilige förbundskapten, Är för skön. Han fick en fråga av Hollänsk press om han ansåg att Holland var ett fult spelande lag, Hamrén svarade:
Nej det tycker jag inte jag tycker Holland står för en underhållande Fotboll, men att i VM finalen gick det lite överstyr. Då frågade den Hollänske Journalisten: Men hade du inte tänkt likadant om du mött Spanien  i en VM final?  Hamrén svarade: Nej det hade jag inte, Vi är ett bättre lag än Spanien så vi hade spelat ut dom!!

Haha klockrent va? Tror ni att Lagerbäck nångång skulle sagt något sådant? Nej han hade svarat med sin vanliga replik: Inga kommentarer och sedan svalt en rap. Nej vår nya förbundskapten är underbar! och jag tror verkligen på detta Landslag har tidigare sagt att vi kommer ta Em brons och det står jag fast vid.
Gäller bara att vi får stopp på Dom flygande holländarna Imorgon! och sedan vinna resten, Mitt tip är 0-1 till Sverige och Majsan Nickar in målet på hörna. 
Forza ZVERIGE !

Over and out

Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0